tag:blogger.com,1999:blog-1134464716413918269.post4956692889716197299..comments2023-05-30T10:12:19.553+02:00Comments on Dehler-Doris: Att göra listan 2013 börjar ta formDehler-Dorishttp://www.blogger.com/profile/06610736239396905383noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1134464716413918269.post-76825932859661187752012-12-03T23:43:45.265+01:002012-12-03T23:43:45.265+01:00Erik, det kan nog vara klokt o kolla av Cat3 igen....Erik, det kan nog vara klokt o kolla av Cat3 igen.<br />Lite "2013 fix" är faktiskt redan ordnat:<br />- Renspolning o byte av kylvätska i motorn<br />- Byte av ATF olja till "vanlig" motorolja i 130-drevet<br />Glädjande nog så verkar de nya impellrarna nu hålla riktigt bra. Har kört med samma 3 säsonger nu o den ser ut som ny. Materialet känns mer silikonlikt än de tidigare som var helkass. De tidigare (fabr. Johnsson-Pump) höll inte ens en säsong..:-( massor av folk som hade problem med både VP o Yanmar.<br />Stefan K Dehler-Dorishttps://www.blogger.com/profile/06610736239396905383noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1134464716413918269.post-11245728791159047752012-12-03T06:02:31.439+01:002012-12-03T06:02:31.439+01:00Checka av Doris mot ISAF Cat3 2012-2013:
http://ww...Checka av Doris mot ISAF Cat3 2012-2013:<br />http://www.sailing.org/tools/documents/OSR2012Mo3life-[11795].pdfErik Bhttps://www.blogger.com/profile/08250242525328390630noreply@blogger.com